Restaurant - Bistró Kairos

Amb una vista privilegiada, gairebé tocant el mar, trobem el Resturant - Bistró Kairos. Situat al Passeig marítim de l’Escala, el seu propi nom ens aventura un moment especial, el moment oportú per desconnectar i gaudir de plats singulars i nits fresques d’estiu. La seva terrassa necessitava un coixí a mida, còmode i resistent a la salabror del mar. Vam trobar el teixit adequat, fort i de bon rentar a la nostra gamma de roba d’exterior Plotex.

Fotografies: @kairosbistrolescala / Teixits Emilia

Col·laboració amb Joventuts Musicals

La creativitat i el territori són dos fonaments de la nostra identitat. És per aquest motiu que enguany hem formalitzat la nostra col·laboració amb el Festival de Torroella i el Jazz Festival de l’Estartit, que organitza Joventuts Musicals. La música és una forma d’expressió, i ja sigui clàssica com jazz, sentim que forma part de nosaltres, que no podríem viure sense ella.

Hotel Mas Bosch 1526

Flors silvestres, molta calma, història, confort i disseny en un entorn únic i privilegiat al cor de l’Alt Empordà. Aquest és l’Hotel Mas Bosch 1526. Per a la zona d’esmorzars, vam proposar-los els nostres camins de taula de Tamariu blau aportant llum i natura a l’espai i traslladant els colors de l’exterior a l’interior. Junt amb uns tovallons crema, van esdevenir la combinació perfecte.

Per a les habitacions, uns llençols blancs de 400 fils, d’alta qualitat, juntament amb un elegant camí de llit de jacquard stonewashed. A més, vam combinar la foscor i translucidesa amb dues cortines: una totalment opaca, i una altra que barrejava fil i polièster.

Hotel Boutique Arkhé

L’Hotel Boutique Arkhé és un refugi privilegiat del nucli històric de Pals. Un allotjament familiar que, tot i situar-se enmig de la vila, no renuncia a l’entorn empordanès, l’art i el menjar saludable. De la mà de l’interiorista Josep Quaranta, vam aconseguir trobar la fórmula que combinava confort i naturalesa.

L’ambient de les habitacions va ser definit per una alta gamma de llençols de cotó de 400 fils, acabats amb una vora calada a la línia de llit. Tan els llençols, com les tovalloles de bany i les coixineres van ser brodades amb un color que combinava amb la resta dels elements i atribuïen caràcter i essència a les estances. Vam escollir cobrellits i camins de llit 100% de fil, que s’adaptaven a les seves mides.

I per les taules, a la zona dels esmorzars, en simbiosi amb la qualitat i la proximitat dels àpats que s’hi serveixen, vam trobar unes robes de visillo que donaven frescor i delicadesa a l’espai.

Hotel El Convent

Sovint els petits canvis poden ser claus per renovar un espai. Aquest va ser, precisament, el procés en el que vam acompanyar a l’Hotel Convent de Begur. L’antiga fortalesa costanera, mantenint els clàssics llençols blancs, va aconseguir un aire més actual incorporant un color que recorda a l’aigua del mar. Un to que vam coordinar amb els coixins, els camins de llit i el capçal, a partir d’un panell.

Ruta de Tendències 2018

Durant set dies, del 4 al 10 d’octubre del 2018, l’Hotel - Restaurant Vila Bella de Torroella de Montgrí va acollir la primera Ruta de Tendències. Un projecte ideat i organitzat per Ingrid Moda amb la col·laboració creativa i artística de la dissenyadora d’interiors Sara Alenyà, l’estilista Adela Llorens i el publicista Ramon Curós.

Vam tenir l'oportunitat de participar activament i aportar el nostre granet de sorra en la transformació de cinc habitacions de l’hotel en un gran espai expositiu que representava algunes de les tendències actuals. Els visitants, entrant i sortint de les estances, podien viure cada un dels diferents ambients amb tots els sentits. Roba, calçat, llenceria, perfum, complements de maquillatge, teixits, il·luminació, flors, música, gastronomia i lectura foren els elements que s’hi combinaren. Tot plegat, en un gran cap de setmana en el que transcorregueren moltes activitats organitzades pels comerços col·laboradors i altres convidats.

Aquest projecte reeixí gràcies a la implicació tant dels organitzadors com dels diferents comerços del municipi que hi col·laborarem. Aquests eren Aromes Montgrí, Carnisseria Seli, Celler Mas Patiràs, Cotilleria Geli, Elias Boulanger, Federòptics Elisabeth, Floristeria Vivaldi, Les Parisines, Llibreria el Cucut, Mar de Joies, Marroquineria Vidal, Mas Geli, Estètica Olga, Subministraments Jovi i Teixits Emilia.